Restart?

Det er januar måned. Det er tid til at gøre status og starte forfra – gerne med et par nytårsforsætter.  

Jeg har bemærket, at mange har opstillet nytårsforsæt om at løbe mere, blive mere sunde, sige oftere nej, mens andre gerne vil sige ja til mere, for nogle er oprydning et mål, andre går efter mere nærvær, mere alenetid, mere offlinetid osv. 

Og hvad med så mig? Hvad er mine nytårsforsæt for 2017? 

Jeg er faktisk ret simpel; for helt overordnet vil jeg bare gerne være mere sammen med min familie. 

Alt det andet som at grine hver dag, gøre hverdagen til en fest, dygtiggøre mig og yde mest muligt på jobbet, leve sundere, sove mere, være mere vågen, dyrke mere motion, spise mindre slik og blive slankere ..  Jeg vil også gerne bruge færre to go kopper, reducere mit forbrug af plasticposer og ta’ ansvar for min del af miljøet. Selvfølgelig vil jeg det! 

Men de ting er ikke så forfærdelig meget anderledes end resten af året. Det er ikke egentlige nytårsforsæt, og jeg har ikke sat nogle op. Men så kom jeg tilbage fra nytårsferie og fandt denne gave på mit skrivebord:

Så er det svært at la’ vær’ med at formulere nogle mål for 2017 🍀

Skriv et svar

