Giv tid!

Jeg så lige denne søde og tankevækkende reklame for Edeka i mit feed her til morgen. Åh, jeg er solgt. Det er så fint beskrevet, hvor travlt vi voksne har med at alt skal se pænt ud og være klar til jul, og så når vi aldrig til det vigtige; nemlig at få tid til vores børn.

På min tætpakkede to do liste er de vigtigste aspekter i mit liv ikke engang nævnt, og det burde de jo være, for det er min søn og min mand jeg allermindst ønsker at glemme eller nedprioritere. Hånden på hjertet: Virkeligheden er for mig, som for mange andre, at det ofte er samværet med min familie jeg ikke når oveni i al hverdagspraktikken.

Kunne jeg gøre det anderledes?

Skriv et svar

