Det bedste af 2 sæsoner på én gang!

Jeg kunne godt vænne mig til solrigt og lunt efterår på denne måde. Det bedste af sommeren langt ind i efteråret, kom bare! Det bedste af to sæsoner på en gang! Gylden sol og gyldne blade, sommervarme og sandaler! 

Jeg nyder at spise frokost udenfor og stjæler mig til nogle solstråler, når jeg taler i telefon. Jeg nyder at sætte mig ind i en 27C lun bil og køre hjemad. 

I dag lod vi mad være mad og besøgte den lokale ParadisIs. Knægten ville dog hellere have en filur, og det var så heldigt, at der var efterårsudsalg på is til en 5er 🍦 Selvom der var frit valg valgte knægten alligevel en Filur.

Bagefter købte vi hver en flæskestegssandwich hos slagteren og tog dem med hjem og nød dem på altanen. 

Driverliv? 

Overhovedet ikke! Vi er ved at tømme vores kontor/pulterrum/roderum og knægtens værelse, for i næste uge kommer tømreren og river væggen ned, så knægten kan få et kæmpestort drengeværelse med plads til det hele. Det bliver godt, og det er så fedt at rydde ud og kassere gamle sager. Men det tager sin tid, og det er virkelig hårdt arbejde.

Jeg har fundet mange babyting i skabet. Ting, jeg omhyggeligt har pakket sammen og gemt, dengang vi gik ud fra, at barn nr 2 snart ville komme. Nu sælger jeg det hele på Reshopper; babydyner, pusletaske, tiloversblevne bleer, babylegetøj ..

Og rigtig meget går også til genbrug. Det føles godt at rydde ud på den måde, jeg håber, at vores ting fortsætter i cirkulation ♥️ Knægten afleverede en stor pose med insekt- og dyrebøger i sin gamle børnehave i morges. “De er til Marianne” sagde han “for hun elsker dyr!” Det er hende, der lærte ham at elske dyr. 

Skriv et svar

