đź’‹ Nivea

Denne blogpost er ikke sponsoreret af Nivea, men er udelukkende udtryk for min begejstring. Det kan derfor opfattes som reklame.

Duften af Nivea er et af mine tidligste minder. Jeg husker den milde trygge duft fra den karakteristiske blĂĄ bøtte pĂĄ min mors natbord. 

Jeg husker den karakteristiske blå badebold fra 70erne, som var skinnende blå og duftede dejligt af plastic. Når jeg en sjælden gang fik solcreme på var det også Nivea. Min mor brugte Nivea sololie faktor 2 og blev hurtigt præcis lige så lækker mørkebrun som flasken.

Jeg var i erhvervspraktik i 8. klasse hos Beiersdorf i Birkerød. Nærmere Nivea-himlen kunne man nærmest ikke komme. 

Så vi taler livslang kærlighed! Jeg har altid et eller flere Nivea-produkter i sving. Ikke så ofte den gamle blå, men Nivea deo, Nivea shaver, Nivea tights, Nivea Sol og Nivea EdT for at nævne dem, jeg lige anvender pt.

Jeg gik lidt amok i Berlin i Nivea Haus pĂĄ Unter den Linden. Det er Nivea himlen! Der er den blĂĄ badebold. Der er altid Nivea produkter pĂĄ hylderne, jeg aldrig har set før. Jeg faldt over Nivea EdT – sĂĄ skøn og dejlig duft af klassisk blĂĄ Nivea. Den mĂĄtte jeg have! Fin hvid flacon formet som Nivea-dĂĄsen i en hvid Nivea metaldĂĄse. Jeg købte ogsĂĄ shaving cream, en Nivea Sun deo og solspray. 

Vi fik et gratis Nivea-håndklæde/badekappe med til knægten ved køb af 3 produkter. Og da jeg kom hjem opdagede jeg, at der i posen lå flere shampoo/balsamprøver, hårelastik, en minidåse med den blå creme, en hårelastik, en nøglering og så badekappen i tyk frotté.


Jeg vil tilbage!!!

Skriv et svar

