Tillykke med de 100 år

olivia+de+havilland+maid+marionI mine venindebøger fra 1982-83 står der, at mit idol er Olivia de Havilland. Det er hun stadig. Jeg elsker at se film med hende; Robin Hood fra 1938, hvor hun spiller Lady Marian har jeg set utallige gange – og jeg har den endda på DVD.

Jeg har også Borte med Blæsten på DVD, og jeg har set den utallige gange. light Og for ikke så lang tid siden har jeg genset Light at the Piazza en halvsen aften, hvor jeg faldt over den på TCM.

Olivia de Havilland er en af de sidste af de helt store skuespillerinder fra de gode gamle film, og jeg synes, at det er helt fantastisk, at hun bor og lever i Paris. Rigtige divaer bor nemlig i Paris, tænker jeg.

Og det ser ud til, at hun har det godt – måske kniber det med synet og hørelsen, men hun ser fantastisk ud, og efter sigende er hun stadig skarp og har sin humoristiske sans i behold.

Stort tillykke med fødselsdagen, fantastiske Olivia ❤

Skriv et svar

