I denne uge skal jeg ..

… sove. Hele planen for ugen var slettet i mit sind, da jeg vågnede blev vækket af vækkeuret til sædvanlig tid klokken 5:25 i morges. Jeg var ellers totalt klar til en ny uge i går da jeg gik i seng; knægten havde lavet den smukkeste salat til min madpakke, jeg havde til gengæld smurt hans madpakke, min mand havde støvsuget, gulvet var vasket og der var generelt godt styr på sagerne. Men al god planlægning og gode intentioner kan væltes af en søvnløs nat.

Knægten var helt ved siden af sig selv af træthed, da jeg vækkede ham. Oveni det havde han ondt i halsen og var småsløj, så min mand meldte sig som dagens helt til at blive hjemme med ham. Hvorfor føles det så alligevel som om jeg har trukket nitten?

117 kopper kaffe senere er jeg ikke blevet meget mere frisk. Det er virkelig råkoldt i dag, og kulden er trængt ind på mit kontor, så jeg har isblokke i stiletterne. Jeg bliver ikke mere vågen af at fryse. Snarere tværtimod.

Skriv et svar

