Frisk og udhvilet

Jeg vågnede før vækkeuret i morges, og jeg har dagen igennem været friskere end normalt. Jeg har følt det som om jeg har taget noget bevidsthedsudvidende, jeg følte mig vågen i yderste lag, uden den grå dyne af træthed, jeg ellers forsøger at holde stangen med koffein og kold luft i dagens løb.

Jeg sover i gennemsnit 5 timer og 53 minutter om natten. I nat sov jeg 7 timer og 51 minutter. Det var skønt og fantastisk! Hvis jeg kunne presse det ind, ville jeg gøre det. Jeg ville blive sundere, rarere, gladere, have mere overblik og sikkert også være både mere effektiv og kreativ. 

Men …

Så skulle jeg i seng 21:30 hver dag?

Skriv et svar

