Afsted mod sommerhuset!

Bilen var pakket til bristepunktet, og vi kørte derudaf for fuld musik. Vi hørte MGP, og knægten sang med på bagsædet. Han bad slet ikke om ipad’en; han nød bare musikken!

Vi stoppede i Roskilde; jeg havde en lille overraskelse til ham. Han er jo så glad for Dunkin’Donuts, og der ligger en i Roskilde. Han var muggen over, at jeg slukkede bilen og musikken ‘kan vi ik bare køre videre?’ øffede han – ‘kedeligt! KEDELIGT!’ 

Men så så han DD logoet – og så dansede han af glæde. Der var heldigvis Blue Sky donuts på hylden. Jeg købte 2 til ham; en til nu og en til senere. Jeg købte en Double Caramel til mig; normalt er jeg ikke til DD, men de her så – og duftede – helt friske. Jeg bestilte også en stor latte med hvid chokolade – og fik et kæmpestort papkrus fyldt til kanten af duftende lækker latte 😂

Før vi gik havde donut-manden lavet hvide striber på de to 2 sidste Blue Sky, og så købte knægten en til med striber på – til senere. 

Skriv et svar

