Forårsfornemmelser

Omsider ser det ud til, at der kommer lidt forår i vores retning. Jeg kan i hvert fald mærke, at der er tøbrud på vej inde i mig. Det føles lidt som overskuddet vender tilbage – naturligvis med fare for totalt at jinxe det. Sådan noget skal jeg generelt passe på med at sige højt, endsige skrive 😉

Men nu er weekenden her, påskeferien er på vej om en uge, og nu skinner solen ovenikøbet – og det er ikke fordi det sol fra en frostklar himmel. Det er 8C udenfor i skyggen. Det føles godt ❤️

Weekenden er fyldt med herlige planer med gode venner og familie – og med dejlig tid til os selv.

Billedet her er helt uden filter fra min løbetur i går. Himlen har helt den samme farve i dag ❤foraarssol

På sådan en smuk dag må man da virkelig ud at shoppe forårstøj! Efter arbejde tog jeg en tur forbi Igen for at kigge efter en overgangsjakke til knægten og måske et par sneakers. Jeg var faktisk sindssygt heldig at finde en fed og næsten ny Danefæ overgangsjakke til blot 25kr til knægten. Jeg fandt også et par jeans til ham uden slidte knæ for 15kr. Han mangler altid bukser, selvom jeg reparerer dem. Sidst men ikke mindst fandt jeg en blå fed habitjakke i fløjl med lidt pufærmer til mig. Den var dyr – hele 60kr 🙈

Og jeg fandt også de to første Narnia-bøger til 5 kr pr styk. Jeg tænker, at det snart må være eventyrtid for store drenge. Jeg elskede de bøger, da jeg var barn. Jeg sad faktisk og læste dem i bunden af mit klædeskab med en lommelygte. Nu må vi se, om det med en længere historie fanger ham. Han vil helst høre Sebastians bøger om farlige eller vilde dyr.

Skriv et svar

