Minusdag

Jeg hænger virkelig i bremsen. Energimæssigt burde jeg nok have snuppet mig en vinterferie på langs under sydens sol. Men det er der ikke hverken penge eller feriedage nok til. 

Min og knægtens hoste er nu næsten væk, men alligevel har jeg hæs skræppende stemme, der vækker opsigt i telefonen. Stadigvæk. 

I morges vågnede jeg op med ondt i knolden, og selvom jeg tog et par panodiler og min løbetaske over skulderen på vej ud af døren, så hjalp ingen af delene. Omkring frokost var jeg oprigtigt bange for, at mit hoved skulle eksplodere. Ét diminutivt halvt glas skide hvidvin til bestyrelsesmødet i går bør da ikke kunne gi’ dén slags tømmermænd?!? 

Jeg fik spist rigeligt med panodiler i dag, drukket meget vand og kaffe, holdt mig fra saltlakridser og chips, jeg pjækkede fra min løbetur, gloede forgæves ind i halvtom køledisk efter spændende mad klokken 17:30 i supermarkedet. 

Det var virkelig ikke min dag i dag.

I morgen bliver bedre.

Skriv et svar

