Energiløs

Det blev sent, men hyggeligt både fredag og lørdag, og jeg håber sandelig, at det er det, der har stjålet min energi i dag. Engang kunne jeg gå i byen tor/fre/lørdag og stadig have energi nok til aerobic fra 10-12 både lørdag og søndag. 

Jeg har dog formået at presse en løbetur ud af kroppen i morges, men jeg blev ikke frisk af det. Nok snarere tværtimod. Jeg overvejede at vende om, og det er normalt aldrig noget, jeg overvejer for alvor. Regnen var iskold, jeg havde ondt i maven, mine ben var som bly, fordi min krop var i gang med at fordøje min morgenmad.  

Jeg kunne næsten ikke klare at løbe 2×10 minutter. Snottet løb, jeg hostede slim op og kæmpede med at få vejret – og min krop var i gang med at fordøje en bolle med ost og to små latte’r. 

Jeg løb de første 10 minutter non stop, men var nede at gå i 30 sekunder efter 8 minutter i anden runde. Noget jeg sjældent gør, men jeg skulle passere to andre løbere OG en stor mudderpøl samtidig med at jeg skulle pudse næse. Aktiv pause 😂

Resten af dagen har jeg været grundtræt. Sofa, te og bog trak i mig, men jeg valgte at vaske tøj, afkalke toiletter (jubi 🙄) og rydde lidt op. Bagefter var jeg stadig træt, og så var det tid til at smøre knægtens madpakke og lave salat til min frokost.

Min søde mand lavede røræg a’la Spreegold til aften – dvs røræg med tomat, løg, agurk, peberfrugt i småbitte stykker, samt mozzarella og creme fraïche. Mums  👌🏼

 

Skriv et svar

