Morsyg

Også i denne uge har der været knas med helbredet. Både knægten og jeg lyder som arrige vagthunde. Men hidtil har det kun været hoste. Megairriterende hoste.

Her fredag morgen var knægten trist, men han havde ikke feber, og han virkede ikke syg, bortset fra hosten. Han var ked af at skulle i børnehave, for alle hans venner er på vinterferie. Det var mest vuggestuebørn og mindstegruppebørn, der kom. 

Ved 9-tiden ringede lederen fra børnehaven og sagde, at hun aldrig havde set ham sådan før; han græd rigtigt og lå under et tæppe i sofaen og ville bare have sin mor. Selvfølgelig hentede jeg ham. Jeg arbejdede hjemme fordi vi skulle have håndværker på besøg, så det var en fin dag at hente knægten hjem på. 

Han krammede mig hårdt, da jeg kom, og han blev straks glad. Vi gik hjem og sad tæt sammen, mens han spillede, og jeg fik en masse arbejde fra hånden. Rigtig syg var han ikke, bare morsyg, og det er også okay at være det en sjælden gang i mellem ❤️

Skriv et svar

