2 minutters spat

Jeg prøver virkelig at tage det i strakt arm og forholde mig på grøn bane i forhold til vinteren. Men her kommer en bøvs fra den sorte bane (er det ikke 2 minutter, jeg må befinde mig dér ad gangen?) :

Jeg får spat, spat af kulde, spat af hoste, spat af snot, spat af at fryse, spat af is på bilruder, spat af at andre har vinterferie. Det er SÅ surt lige nu, og jeg bliver IKKE i godt humør af, at det er flot men koldt udenfor kontoret. Hvis jeg var flot  men kold ville folk jo heller ikke være vild med mig, vel?! Jeg bliver ikke glad (nok) af, at det er blevet lysere, for det er hverken lyst eller varmt nok! Det er mindst 30C for koldt efter min smag.

Aaah, nu fik jeg det meget bedre.

Henter lige en latte til.

Skriv et svar

