Strikkerikke?

  Jeg har vist glemt at fortælle, at jeg er begyndt at strikke! Jeg har strikket 10 cm. Bum! Men hvorfor nu det? Jeg er blevet inviteret med i en strikkeklub, og det vil jeg virkelig gerne være en del af, selvom jeg ikke strikker. Jeg har engang strikket; da jeg var omkring 12 år. 

Dengang strikkede jeg bl.a. to 80er cool sweaters – en stribet skråstrikket bluse med forskelligt struktur garn i skrå striber; mohair, glimmer, knoppet, silkebånd, råhvid, khaki og sand. 80erne … 🙄 Den anden sweater var råhvid mohair på tykke pinde. Den ville jeg konfirmeres i, men nixen bixen!

Nå, men det handler egentlig ikke om at strikke, det handler om at møde nye mennesker og være sammen på en ny måde. Superfedt initiativ 😘

Skriv et svar

