Mit bogudsalg

Jeg er ved at rydde op på bogreolen, og jeg har derfor nogle bøger til salg på dba. Måske er du interesseret?

Bøger om autisme

Jeg sælger bl.a. “Autismens små og store stjerner” af Mandi Erlandsen, som jeg aldrig har fået læst, men som andre måske kan få glæde af. Helt ny og med smukke illustrationer.

Jeg sælger også Mads G. Hansens fantastiske bog “Bag facaden“, der giver et indblik i hvordan det er at være dreng med autisme. Jeg har læst den, den er let brugt.

Jeg sælger også “Verdens klogeste dreng” om en mors kamp for sin autistiske søn, af Kristin Barrett.

Bøger om baby & barsel

Bestselleren “Sov igennem uden gråd” har jeg (og mange andre) også til salg.

Den gode barsel” er også billigt til salg.

Lisbeth Fruensgaard “Det er nu eller aldrig! – få mere tid og overskud til familien“. 

Annamette Fuhrmann “Min mor” – bog, du selv udfylder, til din datter. Masser af blanke sider, da jeg aldrig får en datter.

Bøger om spændende rejsemål

Og hvis du vil finde inspiration til hvor i verden din næste rejse skal gå hen, så er Lonely Planets Travel Book sagen. Alle verdens lande er med!

Kogebog

Caroline Flemings kogebog Baronessens sunde fast food, som Caroline har signeret. Den er aldrig brugt.

Træningsbøger

Anna Bogdanovas fantastiske bog Skyhøj Forbrænding. Virkelig anbefalelsesværdig! 

Jeg har også Anne Bechs Fit på 100 dage til salg for en flad 50er. Den har jeg aldrig brugt, blot købt i et svagt øjeblik 🤔

Og der kommer flere bøger til snart  📓📕📗📘📙

Skriv et svar

