I morgen er det væk?

Jeg har hostet lidt et par dage, men igår aftes da jeg lagde mig til at sove gik det helt amok. Jeg hostede og hostede og hostede. Iih, vi var friske i morges 😴

I løbet af dagen på arbejde gjorde jeg mit bedste for at hoste mine lunger op. Det gik ikke. Hosten var helt tør, jeg er ikke det mindste forkølet – bare udmattet af at hoste og hoste og … Midt på formiddagen mærkede jeg, at jeg fik feber, og så tog jeg hjem. Handlede hostestillende piller, panodiler, te og kirsebærcola – og så hjem i seng. Min feber lå lige over 38C, så det var ikke så galt.

Der var en kollega, der ringede – jeg tænker, at hun troede, at det var vagthunden, der tog telefonen. Bjæf! Jeg prøvede at falde i søvn, men jeg stod op efter at have ligget en time og roteret – for at ligge ned øger hosten 😵 Derefter arbejdede jeg 5 timer i hjemmekontoret, det var hyggeligt med masser af te – jeg ramte et fantastisk flow, hvor jeg var supereffektiv. På den måde kunne jeg glemme hosten lidt igen.

Nå, men nu har jeg holdt mig varm, spist mine vitaminer og har drukket masser af te, så i morgen er det væk, ik?

Skriv et svar

