Tågesnak

Vores weekend er for det meste foregået i utakt, vi har været asynkrone og værst; weekenden føles spildt. Vi havde en hel del planer, så vores normale rutiner gik fløjten. Vi nåede de fleste ting, vi skulle, for at være klar til mandag – men vi nåede bare ikke videre derhjemme. Lige nu føles det som om vi kun lige når det mest nødvendige for at holde hverdagen kørende. Vi når ikke til at tage fat i nogle af de projekter og større praktiske opgaver, der ligger og venter.

I denne weekend kvalte tågen og tøvejret langsomt men sikkert det smukke klare frostvejr med en tung grå dyne af minimalt dagslys. Sådan et skifte sætter sig på både mit humør og min energi. Jeg ville have været ude at løbe søndag, men det blev heller ikke til noget. Til gengæld fik vi taget tråden op med gamle venner, og det var i virkeligheden meget mere værd.

Nu er det mandag morgen, klokken er 5:30, vækkeuret har afbrudt min dejlige rolige søvn, og jeg længes allerede efter weekend. Der er godt nok lang vej hjem.

Jeg er i gang med B12 vitaminkuren, og jeg håber virkelig, at effekten snart sparker ind. Måske skal der i virkeligheden mere til, når klokken er 5:30 😀

 

 

Skriv et svar

