Hej Berlin!

Jeg vågnede allerede, før mit vækkeur ringede klokken 4:50. Ikke fordi jeg har rejsefeber 😉 Jeg var superglad og glædede mig rigtig meget til at komme afsted, så jeg sprang ud af sengen. Vi kom afsted nogenlunde til tiden og lavede et pit stop på den lokale tank for at få en Starbucks Vanilla Latte Double Shot og et smurt rundstykke – og SÅ afsted!

Vi nåede færgen klokken 9 i Gedser uden problemer. Vejret var ret gråt og trist, og det var kun lige blevet nogenlunde lyst, da vi sejlede.

Vi hørte god tysk musikradio lige fra vi kørte fra borde i Rostock og til vi parkerede ved Kulturbrauerei kun en kort gåtur fra vores lejlighed. Vi skyndte os at smide vores habengut i lejligheden, og så gik vi afsted ad Schönhaiser Allée mod Mitte for at købe buskort, samt spise frokost på Thai Inside i Dircksenstrasse.

Vejret var helt fantastisk. Vi burde have haft solbriller med! Ved kulturbrauerei var der blomster (!) på dette kirsebærtræ (?) – det var virkelig smukt .. og også bekymrende. Det er jo ikke naturligt, at der er blomster på træerne i December …

(laterpost fra 28/12-15)

Skriv et svar

