Hosten fra helvede

Jeg hoster! Helt sindssygt meget! Jeg er ikke forkølet og har ikke ondt i halsen, men jeg hoster uudholdeligt meget. Det startede efter en dags tid i sommerhuset, og det bliver værre, når vi tænder op i brændeovnen. Ej, men super…

Nu er brændeovnsrøg jo ikke ligefrem kendt for at give et sundt indeklima, men det her er absurd. Jeg er praktisk talt vokset op ved siden af en gammeldags brændeovn i vores sommerhus, så hvorfor så al den hoste nu?

Jeg var totalt smadret i morges. Jeg hostede hele natten og holdt os alle vågne, så ingen af os er synderlig friske nu. Jeg havde knaldende ondt i skallen og havde helt generelt meget ondt af mig selv, så jeg spiste et sæt panodiler og tog opvasken i snøvletempo, mens hovedpinen lettede og manden hjembragte brød fra den lokale.

Nu går det meget bedre, og jeg har ikke tænkt mig at lave nogen verdens ting i dag 🙂

Skriv et svar

