Hiv ohøj, mor, hiiiiv ohøj!

Søndag formiddag ville jeg gerne løbe en tur, men fordi jeg er alene med drengen de første 24 timer, så var det op til ham, om jeg kom afsted. Han ville gerne cykle med ved siden af, så på med løbeklunset og afsted!

Han var så sød og alligevel også en hård løbetræner, for jeg skulle både snakke til ham og løbe hurtigere – men samtidig også meget motiverende: “Hiv ohøj, mor, hiiiiv ohøj!” sagde han for at få mig til at holde dampen oppe. Det var sjovt!!

Vejret var superfint, jeg fik løbet 3 km takket være min topmotiverende løbetræner – og vi endte på stranden, hvor vi kastede med sten. Vi fik vandet til at plaske helt op på os på badebroen og skreg af grin.

Skriv et svar

