Mens der bades …

Om søndagen, mens drengen plasker i badekarret bag forhænget, sidder jeg og filosoferer på toilettet med et glas cola, mens jeg enten blogger, dagdrømmer, fjerner uønskede hår i ansigtet eller lægger en ansigtsmaske. Det er meget hyggeligt blot at sidde her helt stille. 

Den rolige søndagspause markerer det sidste pusterum inden ugen går i gang i morgen tidlig. Jeg har lavet madpakke til drengen, frokostsalat til mig selv, og jeg har netop sat weekendens sidste vask over med løbetøjet fra i formiddags samt lidt  tøj, der var smuttet ind under sengen i ugens løb.
Jeg købte nye løbesko i går. I fredags fik jeg ondt i knæet alleredeved første skridt, da jeg satte i løb. Jeg prøvede at gå lidt, sqattedeog varmede benene bedre op. Det virkede, smerten gik væk. Men lørdag morgen var knæet ømt i sulet. Jeg ved det jo godt – de løbesko, jeg købte brugt for 30kr i juli, er for længst færdige. Men 1.200 kr på løbesko er ikke en mulighed, sålænge jeg betaler til en krone. Men jeg kiggede alligevel og fandt et par Asics Gel til 499;- og det bliver så månedens ekstravaganza.

I formiddags mærkede jeg godt efter om mit knæ stadig var ømt. Det var det heldigvis ikke, og så snørrede jeg mine løbesko og løb en tur langs Furesøen, der var pakket ind i tæt tåge. Det var en skøn tur; et par nye gode sko betyder bare alverden. Jeg fik slet ikke ondt i knæet, så fedt!

Jeg var hjemme klokken 12, i bad, snitte grøntsager, anrette frokost, og klokken 13 bankede det på døren. Uden min mand havde vi simpelthen ikke nået at få et opryddet og rent hjem ❤️! Takket være ham var det muligt for mig at løbe, selvom vi skulle have frokostgæster. Det er skønt!

Vi havde den hyggeligste eftermiddag med gode venners gode selskab. Søndagen er ved at være slut, og de sidste ting skal nås; tørre knægt, putte, læse go’nathistorie, hænge tøj op, arbejde lidt og så i seng 😴

Jeg holder af hverdagen 😘

Skriv et svar

