For en måned siden kom vi hjem fra sommerferie …

Det er en måned siden, at vi kom hjem fra sommerferie. På den ene side føles det som lang tid, på den anden side er en måned jo nærmest ingen tid. Så hvordan går det nu, du? Med løberiet? Og hvordan med jobbet?

Jeg er kommet godt i gang på arbejdet, som netop nu vender helt rundt, og nærmest ingen af mine opgaver er de samme som for et halvt år siden. Der er masser af ansvar, der venter på at blive taget, opgaver, der venter på at blive løst – og jeg gør det gerne. Jeg lærer så meget nyt netop nu, og det føles nærmest som et nyt job.

Sommerferien efterlod mig både tungere og gladere, men efter 3 uger var de 2 sommerferiekilo væk igen, og nu er jeg for alvor tilbage på løbestien. Jeg startede simpelthen for hårdt ud efter sommerferien, fordi jeg jo skulle løbe 5 km ugen efter jeg kom hjem. Jeg var lige ved at gå kold på det, så jeg meldte fra løbet, og så gik jeg  baglæns i mit løbeprogram – og nu føles det rigtigt igen; jeg kan igen løbe længere end sidste uge, og jeg har ikke nogle nærdødsoplevelser undervejs. Det føles godt, og jeg bliver glad i låget af at løbe.

Det eneste aber dabei er – hvad gør jeg, når det er for mørkt at løbe i parken? Jeg vil helst løbe på grus, men jeg må erkende, at jeg kommer til at skide grønne grise, hvis jeg løber rundt i en buldermørk park. Så hvor finder jeg en grussti, der er oplyst og ikke øde? Måske er løsningen et løbebånd. Hvad gør du?

Skriv et svar

