Den sidste sommerdag

Det ser ud til, at i dag er den sidste sommerdag. Vejrudsigten for de sidste dage af august ser ikke så sommerlig ud. Så måske er det her den sidste sommerdag. 

I dag kan vi ikke tage på stranden eller andre steder hen, da vi er spærret inde af et triathlon. Det var nærmest umuligt at skaffe morgenbrød, og jeg vil ikke beklage mig, men alligevel .. helt ærligt .. fx Veddinge Bakker ville være et godt alternativ til lige her. 

Nå, men vi havde en million ting på tapetet. Pakke det sidste ud, rydde op, gøre rent, vaske (meget) tøj, gøre klar til en ny uge, ordne terrasse, slikke sol på terrassen (meget vigtigt!), blogge og gøre lidt mere end bare at kigge på de ting, vi bare lossede ned i kælderen efter sidste loppis i juni.

Jeg tror sgu, vi nåede det hele!! Min mand fjernede alle spor af vindhekse, edderkopper, døde myg og nullermænd i hjørnerne, og her ser indbydende ud nu. Jeg fik ordnet loppesagerne og slikker nu sol og blogger i solen. Mmmm…

Knægten kommer af og siger ‘det er rart vi bliver hjemme og dovner i dag’

Dovner … ??!! 😳

Skriv et svar

