Nude heels

Jeg havde et par nude pumps på min short list over must haves, jeg er på jagt efter på denne ferie. Målet er at finde dem på bud. Jeg synes nemlig, at nude heels ser fantastisk ud til både jeans og sorte bukser/kjoler, fordi de snyder benene længere end de er.

buffalo-pumpsSå .. sådan et par ville jeg rigtig gerne finde, og jeg vidste lige præcis hvor jeg skulle finde dem; i Roland Shuhe i Alexa. Der har jeg købt sko før. De har altid vildt mange sko – og altid på bud om sommeren.

Det lykkedes også denne gang over alt forventning; jeg fandt et par fede nude i en lidt mørkere nude/latte nuance med en ikke alt for høj hæl fra Buffalo. De kostede oprindelig 89 euro, var nedsat til 29, og jeg fik dem for 23 🙂

Skriv et svar

