Man kan sagtens være tyk og ha’ tynd mave :)

Første aften på ferien fik jeg seriøst ondt i maven og mylderbæ et par timer efter vi havde spist middag på hotellet i Tyskland, og om morgenen vågnede jeg op med gult snask i øjet og stadig med tynd mave og mavekneb. Hvad sker der nu for det?!!

Nu er vi på vej til den tredje nat på ferien, og jeg har nu seriøs diarré. Jeg har ellers prøvet at ignorere det (!), men her til aften har det været slemt og irriterende hurtigt at skulle lokalisere et toilet. Jeps, der er et offentligt toilet i Westendorf. Det er virkelig pænt!

Hidtil har jeg ‘kun’ haft tynd mave en enkelt gang efter hvert måltid, men her til aften har jeg været på det lille hus omkring 10 gange. Nu er det megairriterende og på tværs. Nu må det gerne gå væk, tak! I morgen går jeg på apoteket og køber en milliard gode mavebakterier i tabletform, så jeg kan få nedbragt toiletbesøgsfrekvensen med et par hundrede procent.

Skriv et svar

