Oprydning i bøger og babyudstyr

Fordi der ikke kommer en baby til, har vi en masse tilovers nu, der kun er brugt til ét barn. Dvs det er ikke så slidt som efter to 🙂 Der er bl.a. Et Stokke Care hvidmalet puslebord (solgt forleden), en sort Basson barnevogn med lift, myggenet, madras, regnslag etc., en fed sort Teutonia klapvogn med tilhørende pusletaske, myggenet, regnslag etc., lysegrøn Basson paraplyklapvogn, en meget slidt lyserød (?) klassisk trehjulet cykel osv … Det er lidt svært at sige farvel til alle disse ting, for de er stuvet af vejen (ude af øje ude af sind, ik?), og for at jeg kan sælge det, kræver det, at jeg tager fat i tingene i kælderen … det er stadig lidt følsomt, men jeg tænker også, at det er sundt at rydde op, når det nu ikke kommer i brug her hos os igen. Måske kan du jo bruge noget at det? Det ville gøre mig så glad 🙂

Bøgerne var gode at starte med – de er nemme at tage ned og bladre lidt i .. så her til at begynde med har jeg lagt hele denne bunke baby-relaterede bøger på Den Blå Avis – her er linket til alle mine annoncer på Den Blå Avis.

Fertilitet:

Graviditet & Fødsel:

  • Motion & Graviditet (Bente Klarlund)
  • Gravid – uge for uge (Politiken)
  • Spørgsmål & Svar om Graviditet & Fødsel (Politiken)
  • Den Gode Barsel af Familie- og barselscoach Nina Brandt

Amning

  • Alt om Amning – mine varmeste anbefalinger; den er virkelig god, hvis du pt sidder og bikser med amning!! Reddede totalt min forstand – ingen ammemafia her 😀 (Roldgaard & Tatarczuk)

Søvn & glade børn

  • Sov igennem uden gråd (Elisabeth Pantley) – den bedste bog til kærlig søvn ❤
  • Sådan får du dit barn til at sove (Helen Lyng Hansen) – ubrugt, sikkert næsten lige så god som Elisabeth Pantley’s.
  • Æblekinder & Kondisko (en forældreguide til sunde og glade børn)

IMG_2108.JPG

Skriv et svar

