P** oss – 2

IMG_1194.JPGVores morgen var timet og tilrettelagt, og mellemtiden rimelig, indtil … drengen ramte ved siden af toilettet i børnehaven, men fik til gengæld ram på gulv, bukser, underbukser, strømper, hjemmesko og sweat shirt. Jeg bandede højlydt, og han vrælede i vilden sky.

Jeg fik ham ud af tøjet, fandt alt hans reservetøj frem, vaskede og trøstede ham og gav ham det friske tøj på og pakkede det våde i en pose. Jeg vaskede gulvet. Han var hurtigt glad igen, og da jeg havde vasket gulvet, løb han glad og legede med en ven. Heldigvis.

Så jeg kom ud af døren 10 minutter for sent …. Que sera, sera. Jeg kan ikke andet end smile af det, for det var jo bare et uheld. Men hey, jeg forsøgte, og med et større uheld på vejen, så kom jeg alligevel kun lidt for sent. Ikke meget for sent. Og lidt har også ret, ik?

2 thoughts on “P** oss – 2

  1. Sådan er livet og engang vil du sidde og savne den gode tid med småbørn og tis og grin og gråd og du vil sidde og synes at der ikke er noget ved at tage ud og se den store verden uden en flok unger på slæb… og der er ikke noget ved bare at vågne alene og ikke skulle andet end at lave sig en kop kaffe husk at nyde det NU .. og husk så også at der skal beregnes GOD GOD tid til alt, for det er mere reglen end undtagelsen at der sker et eller andet tidskrævende undervejs i dagens gøremål 🙂 og skulle der blive lidt tid tilovers kan man jo altid lave sig en kop kaffe 🙂

    • Hej Tea!
      Ja, en dag skal jeg ud af døren og skal bare have mig og min taske med. Det bliver kedeligt. Derfor er det heller ikke brok – jeg fniser allerede over disse bumps på vejen, for det ER lidt komisk! Lidt komisk og paradoksalt er det, at jeg kan time og tilrettelægge kampagner med TV, POS, outdoor, produkter og masser af mennesker involveret – men jeg kan IKKE komme ud af døren til tiden pga. tis overalt eller madpakker på det forkerte sted.
      Liden tue vælter stor læs – eller i moderne version; lille purk bestemmer over mors morgen 😀

      Gitte K

Skriv et svar

