Morgensang

Jeg elsker sommermorgener. Selvom jeg skal på arbejde. Nicholas og jeg nåede at samle en hel skål fyldt med morgenfriske snegle, som vi stillede i hegnet i børnehaven og lagde nogle blade ned til.

Da jeg kørte til arbejde, skrålede jeg med på Michael Jackson ‘I just can’t stop loving you’. Det er længe siden, at jeg har givet den gas med morgensangen, men det føltes som det helt rigtige at gøre lige i dag. Så her er lige en ode til min mand;

My Life Ain’t Worth Living
If I Can’t Be With You
I Just Can’t Stop Loving You

One thought on “Morgensang

Skriv et svar

