Mor, hvornår er det min dag?

Nicholas spurgte mig her til aften ‘mor, hvornår er det min dag?’. Jeg spurgte, hvad han mente, og han forklarede, at far har en dag ‘.. og det har du også .. så hvornår er det min dag?’

Jeg spurgte ham ‘kunne du godt tænke dig en dag?’ og han svarede ja ‘for så skal I pakke mine Skylanders ind og gi’ mig dem igen’.

IMG_9952Nicholas’ dag er 6. december, har jeg fundet ud af.

Sankt Nicholas Dag den 6. december er en børnefest i flere europæiske lande som følge af de overleverede legender om Sankt Nicholas, som især er knyttet til hans ry som en, der bringer gaver.

Minder det dig om nogen?

Nicholas bragte sin far mange gaver i går på Fars Dag. Han pakkede alt sit bedste legetøj ind i Cars julepapir og gav det til sin far med glæde i øjnene. Han elsker at give gaver.

 

 

Skriv et svar

