Rastløs energi

IMG_9777Vi havde talt om at tage på bondegård på grundlovsdag, men vi kom sent op, og Nicholas var sløv i betrækket. Han gad ikke noget – altså udover at se TV. Jeg var ved at gå ud af mit gode skind. En fin fridag, og så sad vi bare hjemme og kukkelurede. Jeg kunne overhovedet ikke sidde stille, men Nicholas ville helst bare se film. Faren var på arbejde, og vi hentede ham klokken 12. Jeg spurgte Nicholas om han ville med ud, og det ville han bare ikke. Han ville se Klokkeblomst.

Så det endte med at jeg cyklede 15 km langs Furesøen, og det var helt fantastisk. Da jeg kom hjem, havde Nicholas set hele filmen om Klokkeblomst. Jeg havde det meget bedre end tidligere, hvor jeg var fyldt med rastløs energi, som trængte til at blive brændt af. Cykelturen hjalp også med til at lade være med at tænke på mad. Det var fastedag, og det holdt hårdt! Jeg tror, at jeg besluttede mig 10 gange for at droppe fastedagen og æde løs, så indebrændt var jeg 🙂

Når jeg har det sådan, så er det bedst, at jeg kommer ud og får brændt energien af. Jeg er ikke rar at være i nærheden af, og det er kun mig selv, der kan lindre det ved at træffe beslutningen og komme afsted.

5 thoughts on “Rastløs energi

  1. Touche! 😀 Vi var vidst i samme “mode” Læs mit indlæg i går. F*** hvor var du heldig, at du kunne komme ud! 🙂

  2. Jeg lider af præcis samme rastløshed over ‘inde-liv’. Med mindre det regner (virkelig meget) får jeg pip af at være inde. HVilket min familie så må lide under!

Skriv et svar

