Sult

Nu nævnte jeg forleden den der 5:2 kur, vi kører herhjemme. Og jeg kaldte den light, fordi der i weekenden både var plads til fredagsslik og søndagsslik, samt sushi og Bailey’s. Men lige nu føles den ikke spor light. Hold-nu-kæft, hvor er jeg sulten. Jeg behøver nok ikke at fortælle, at jeg er i gang med en 2′er dag – fastedag – med kalorieindtag på ca 500 kalorier.

På sådan en fastedag er der lige plads til en skive rugbrød med ost som morgenmad, en mikroskinnylatte, en tynd suppe til frokost og så et lille måltid mad til aften. Og så vand, vand, vand og te. Jeg er bare SÅ sulten nu, at jeg faktisk ikke kan tænke på andet end mad.

I sidste uge havde vi også to fastedage, og det var ikke helt så slemt, men i dag trækker det tænder ud. Måske fordi jeg proppede mig med sushi i går … “ups” 😀

Skriv et svar

