Sol, sæbeblobler & samlekort

Det var fantastisk vejr i dag, og da vi kom hjem fra vores succesfulde shoppingtur, hyggede Nicholas og jeg os med at blæse sæbebobler ud over altankanten i solen. Nicholas kalder sæbebobler for sæbeblobler, og jeg nænner ikke at rette på ham. Blobler ❤

Bagefter kiggede vi på vores samlekort-bog fra Animal Planet. Vi mangler omkring 40 kort, og vi har efterhånden en ret stor stak dubletter. Samle-aktiviteten slutter på fredag, og vi har ingen chance for at samle de sidste, og en 3/4 fuld bog er ikke noget hit for Nicholas.

Jeg har efterlyst hjælp fra mine venner på Facebook, og en gammel veninde skrev, at de har rigtig mange dubletter – de har en del af dem, vi mangler, så hun sender dem på mandag – det er så fint!

Så må vi se, hvad vi skal gøre med at få fat i resten af dem, vi mangler .. Hvis du lige har nogle ekstra liggende, så mangler vi nr. 3, 11, 15, 17, 18, 21, 23, 27, 31, 42, 47, 49, 53, 62, 83, 88, 89, 97, 106, 107, 114 og 119.

Opdateret 6/5: Takket være bl.a. mine søde læsere, så mangler vi nu kun nr 107. Jeg betaler meget gerne porto, og vi har mange at bytte med 🙂

23 thoughts on “Sol, sæbeblobler & samlekort

  1. Hej Gitte jeg har en del som jeg sender til jer, bliver nok først mandag, dem I har i forvejen smider i bare ud:-) knus

  2. jeg kan nu se at det er kun nr 88 og 97 som I mangler, som jeg har – resten er dubletter. måske man kan bytte med nogen … synes der stod noget med, at der var en dag man kunne bytte i nogle Føtex og Bilkaer?
    Knus

    • Hej Jensen!
      Iiiih, gider du sende dem? Det ville være så fint!
      Tusind tak ❤ Så mangler vi to mindre 😀
      ….. Eller skal vi lige ses til en kop lade i næste uge?
      Olsen

      • Hej Olsen
        Denne uge er desværre booket op tager til Jylland ( den store skal danse til Gala og vi skal ind og se hende:-) )men næste uge er der ikke så mange aftaler jeg skriver lige sms, Kort er på vej og jeg holder udkik efter kort I mangler.
        Knus Jensen

  3. Min datter har en stak dubletter liggende, men hun har kun 3, 27 og 49, som I mangler. Hvis du gerne vil ha’ dem, så skriv din adresse til min mail, så sender jeg dem 🙂

  4. Vi har 27, 42, 47, 49 og 119 i overskud, som jeg gerne sender til dig. Vi mangler selv 78 og 98, men jeg sender gerne, selvom I eventuelt ikke har dem, vi mangler 🙂

      • Hej Gitte
        Vi har skaffet de sidste, ellers mange tak for tilbuddet 🙂 Jeg går lige hjem og tjekker, om vi skulle have fået nummer 107 i mellemtiden – jeg siger stadig ja tak til kortene, når jeg handler, for der er jo en rimelig chance for, at man kan gøre en anden glad med kortene 🙂
        Mvh. Jette

        P.S. Det er første gang, jeg kommenterer her, men jeg læser fast med og glædes over opture og bliver trist over nedture. Har selv mistet begge mine forældre, så jeg genkender mange af dine følelser omkring din mor. Ønsker alt det bedste for jeres lille familie og skønne dreng 🙂

      • Hej Jette!
        Tak for din første og anden hilsen her på min blog – og tak fordi du læser med!
        Kram fra Gitte K

  5. Pingback: En fremmed er en ven, du ikke har mødt endnu! | mammalade

Skriv et svar

