Navlebetændelse .. ?

I fortsættelse af min ugelange sygehistorik har jeg nu fået betændelse i navlen. Det kom da øjenbetændelsen og roskildesygen havde fortaget sig. Jeg mærkede, at min finger blev våd, da jeg rørte navlen, fordi den kløede, og den var også øm. Da jeg så så nærmere på navlen var den knaldrød, væskende og øm indvendig. Jeg vaskede den, og jeg sørgede for at tørre den, og jeg kunne ikke holde ud at have almindelige bukser på. Så rensede jeg navlen med en spritserviet. Det havde nær sendt mig i gulvet, så ondt gjorde det.

Efter et par dages daglig rengøring med spritservietter er det nu bedre. Hmmm… det er godt nok mærkeligt. Hvorfor får jeg lige betændelse i navlen..? Retorisk spørgsmål … Anyway, nu har jeg fået ondt i halsen, og jeg må sande, at hvis det ikke er det ene, så er det det andet.

3 thoughts on “Navlebetændelse .. ?

  1. Din krop vil vidst fortælle dig noget.
    Fællesnævner er betændelse/bakterier. Måske er der noget fysisk/psykisk som vil ud af systemet?

    God bedring! Pas godt på dig selv ❤

    • Hej CC,
      Tak for din hilsen! Det tror jeg da nok lige, at min krop vil … er måske ved langsomt at fatte, hvad den siger til mig 🙂
      Gitte K

      • Hej Gitte
        Jeg ønsker for dig, at du har “knækket koden” så du slipper for alle de barrierer.
        KH, CC

Skriv et svar

