Flow

Har arbejdet 5 timer. Elsker bare at arbejde på denne måde. Stilhed og ro omkring mig. Jeg kan gå til og fra. Lave noget chai, pop corn, let frokost, hygge mig og alligevel have en fornemmelse, at jeg rammer et effektivt flow og får noget fra hånden.

Det har jeg savnet, flowet. Det rammer jeg ikke så tit på kontoret, fordi der hele tiden er nogen, der dropper ind, nogen der ringer og nogen ved kaffemaskinen. Afbrydelser, afbrydelser, afbrydelser. Og jeg er let at afbryde. Og så er det svært at komme tilbage i flowet.

Måske skal jeg oftere ta’ mig nogle hjemmearbejdsdage?

Skriv et svar

