Kort nyt

20130831-005041.jpg

For to måneder siden lod jeg lokkerne falde. Jeg lod mig klippe korthåret, for jeg var træt af mit lange hår; selvom jeg brugte shampoo, balsam, serum, tid, spraykur, styling creme, hårfarve, tid, føn og glattejern, så blev resultatet aldrig helt godt.

Jeg havde en idé i mit hovede om at jeg havde havfruehår. Det havde jeg ikke. Min hestehale var flot, brun og levende i mit hoved, men mit hoved sad en vissen tot brunlig candyfloss. Hmm …

Så jeg så Claire fra House of Cards og vidste, at dét var min nye frisure, og så afstiafsted til frisøren. De lange lokker røg. Jeg har været virkelig glad for det, selvom jeg har to hvirvler, der gjorde stylingen af frisuren besværlig.

I dag har jeg fået klippet det kortere end sidst, og det er så fint, for nu driller de to hvirvler mig ikke længere! Jeg er så glad for det!

Skriv et svar

