Uventet afslag

Har allerede fået afslag fra kommunen. Har ikke engang nået at søge og ved heller ikke hvad jeg skulle søge om. Men nu ved jeg i hvert fald, at jeg ikke kan få det. Hvad det så end er.

Jeg har 4 uger til at klage, så jeg skal lige undersøge hvad afslaget går ud på – hvad det er, vi ikke kan få. Afslaget betyder, at vi ikke har ret til en sagsbehandler hos kommunen, så meget fik jeg forklaret – samt nul støtte efter paragraf 41 og 42.

Det er godt nok en mærkelig måde at gøre tingene på. Altså, sådan at skynde sig at give afslag uden at have modtaget en ansøgning. Hvis vi nu ikke søger om noget, kunne de have sparet indsatsen.

Skriv et svar

