Mammalade?

mammalade1Det er på tide at smide tuttenuttepigenavnet … gittepigen.wordpress.com … det er så meget ikke mig længere! Gittepigen … det var mig for omkring en 20-25 år siden, og så det er vist på tide, at jeg får mig en mere moden blog-url.

Mammalade … det er meget mere mig, for jeg roder alt muligt sammen i et glas og forsøger at lægge låg på 😀

I Urban Dictorionary kan jeg se, at Mammalade er

“en helt særlig eleksir eller sammenkog specielt tilberedt til festaber med henblik på at hensætte dem i en mere afslappet og fredfyldt sindstilstand”.

Det passer meget godt. Når jeg skriver, skriver jeg (også) for dig, men jeg skriver mest fordi jeg elsker at skrive – og fordi jeg får styr på det mylder af tanker, jeg har. Jeg har altid skrevet meget – jeg har skrevet dagbog siden 1984. Men mine gamle dagbøger ligger bare i et par kasser derhjemme, og det er lidt surt, for det er jo sjovere at dele mine tanker frem for at de ligger i en kasse og bliver glemt.

One thought on “Mammalade?

  1. Sådan er vi vidst mange der blogger 😉 Altså mest for os selv, fordi vi elsker at skrive, og få afløb for myriaderne af tanker, der bare må ud!! 😀 Samtidig er der lige den detalje, at man via bloggen også har valgt at dele ud af disse tanker og skriverier. I mit eget tilfælde har selvkritik og selvcensur, holdt mig væk fra mediet en tid. Jeg tumler fra tid til anden med, hvad jeg vil dele, og hvad der kan have interesse for andre end mig. Måske er det bedre bare at slippe tøjlerne og give den fuld gas!? 🙂

    Det er en fornøjelse at læse på din blog. Du er ærlig, med et godt strejf af humor og selvindsigt, og så skriver du godt. Det er inspirerende og opløftende.

    TILLYKKE med dit nye blognavn og vokseværket! 🙂

Skriv et svar

