Ringet hjem

Jeg blev ringet hjem i dag, for en af drengens små kammerater havde tonset en skovlfuld sand i ansigtet på ham.

Hans øjne var fulde af sand, de mente at han måske skal forbi en læge og jeg pakkede mine ting og var på vej ud af døren endnu før jeg havde lagt røret på.

Han sover nu. I vores seng. Han har haft så ondt, og vores forsøg på at skylle hans øjne er ikke blevet vel modtaget.

Min lille dreng. Han skreg som et dyr, da vi dryppede hans øjne, for vi måtte begge holde ham fast.

Jeg håber håber håber, at det er væk i morgen. På akuttelefonen sagde de, at det for det meste er hurtigt overstået, men hvis han stadig er rødøjet og klør sine øjne, så skal han til lægen.

Skriv et svar

