Kold før 12

Jeg er så smadret. Sad på kontoret og baksede med ord og tal, da jeg blev ramt af en tung træthed og en tyngende begyndende hovedpine. Det gik langsomt med at blive færdig, så den var 17:15, da jeg endelig kom afsted.

Hjem og direkte i gang med at lave mad og smøre madpakke. Jeg er så træt og udmattet på en helt særlig tung sovende måde. Håber ikke jeg er ved at blive syg? Formentlig skal jeg bare have en god nats søvn!

Nicholas var træt. Han havde ikke fået sin middagslur, så han var edgy. Vi bar over med ham, for hans og for vores skyld, og han var glad for at skulle i seng til sidst.

Lagde mig sammen med Nicholas for at læse nathistorie. Jeg sang kun en enkelt sang, så sov han. Jeg lå lidt og powersov ved siden af i håb om at få lidt energi. Vågnede ved at Allan kom hjem fra cykeltur. Lod som om jeg var skidefrisk. Den købte han vist ikke – !

20:35. Sengen kalder. Skal over og træne. Undskyldningerne for at pjække er utallige og meget vægtige. En kort træning. Sådan er aftalen med mig selv. Skal overkomme 30 minutter. Og så en gåtur rundt om blokken og så hjem i seng.

Glæder mig absurd meget til at dratte om!

Skriv et svar

