Weekend med knald på

Jeg har ikke nået halvdelen af det jeg ville i weekenden, men jeg har nået så meget andet!

Allan kommer hjem fra London i morgen, og jeg håber, at det stadig er synligt, at jeg har støvsuget, vasket gulv, ordnet badeværelser, vasket alt vores vasketøj, lavet klatkager, fyldt vores hjem med edderkopper og græskar, været på loppis, været på besøg x 2 og har haft besøg, sovet to meget lange middagslure plus det løse 🙂

20121014-233116.jpg
Hold op, vi har hygget os, men nu vil vi gerne have skattenAllan hjem. Nu!

3 thoughts on “Weekend med knald på

  1. De der mange loppis du går på (hedder det på?). Hvor finder du dem? Er der et eller andet sted på nettet jeg kan finde dem eller vil du annoncere dem ;-)?
    Kh Cille

    • Hej Cille

      Jeg tager faktisk kun på Søllerød Loppemarked i Holte. Det er det bedste! Supergod kvalitet, gode mærker, velholdt tøj … Det er de gode Holteborgere, der sælger ud fra deres gemmer. Der er meget få af dem, jeg kalder ‘professionelle skrotnisser’, som lever af at sælge gamle sager og derfor tager 100 kroner for en Rosti 70er skål. Det er useriøst, og jeg går i en lang bue udenom skrotnisserne!
      Men men men — du må væbne dig med tålmodighed, for i søndags var det årets sidste loppis. Sæsonen starter igen til april ;-(
      Kram fra Gitte

      • Hej Gitte

        Tusind tak. Det vil jeg bestemt prøve – til april!!! Øv øv, men så må jeg (vi) jo vente til vinteren er ovre!

Skriv et svar

