Hilsen fra mig & min stairmaster

Står på cross traineren igen. Prøver at holde tempoet nede de første 10 minutter for at undgå træningshovedpine, men jeg er fandme som en ko på forårsgræs, så det holder hårdt med at holde tempoet nede.

Men måske kan jeg holde tempoet lidt nede, når jeg skriver blog med højre hånd samtidig? Smart, ik? Jeg nåede vist det hele; spise alt for meget og alt for fed mad til fødselsdag – præcis som det skal være.

Drikke en kande jasmin te, give Nicholas nattøj og frisk hale, læse Peter Kanin for ham, fjolle, synge og kysse ham godnat. Lave en lækker madpakke og skifte til træningstøj og komme ud af døren.

10 minutters opvarmning er slut!

20120829-110452.jpg

2 thoughts on “Hilsen fra mig & min stairmaster

  1. Haha, det er da også effektivt både at træne og skrive på bloggen samtidig. Men er du sikker på du får nok ud af det, hvis man ikke koncentrerer sig 100 % om træningen?

    • Tak for din hilsen! Point taken! Jeg er fuldstændig enig! Min udfordring er bare, at hvis jeg giver den for meget gas til at begynde med, så får jeg migræne.

      Jeg har nemlig aktivitetsudløst migræne, hvilket betyder, at hvis jeg starter med en gradvis minimum 10 minutter lang opvarmning, hvor jeg holder mig på 60-50%, dvs. et niveau omkring rask gang/et løb, så kan jeg undgå 1-2 dage på langs med migræne, aura, kvalme og ekstrem lysfølsomhed.

      Mit problem med opvarmning er bare, at jeg ikke har temperament til gradvis opvarmning, så jeg skal virkelig holde igen for ikke at give den gas, og det svipser tit for mig, fordi jeg næsten umærkeligt får skruet tempoet op, mens jeg træner.

      Og her til aften skrev jeg et kort indlæg på bloggen for at holde tempoet nede. Men tempoet i min opvarmning var for lavt, syntes jeg, så det bliver ikke en metode, jeg vil gøre brug af igen.

      Selvom jeg er kvinde kan jeg ikke varme op og skrive blog på en gang 😀

Skriv et svar

