Endelig weekend!

Efter en turbulent dag på jobbet med indbyggede overraskelser og ubehageligheder, så nød jeg det fine vejr på hjemvejen. Allan var så sød at hente forårssushi med stenbidderrogn til aften. Uhm! Det smagte så fint og rent og forårsagtigt.

Nicholas var godt træt og på tværs, og allerede 20:15 var der ro i barnekammeret. Jeg gik ned og trænede ved 21-tiden. Det blev til 50 minutter inkl. 10 minutters opvarmning.

Min moderate opvarmning hjælper på hyppigheden af migræneanfaldene. Jeg har dog haft træningshovedpine to dage i sidste uge, men det var milde anfald, så jeg kan konkludere, at jeg gør det rigtige.

Det er dog stadig svært for mig ikke at gi’ den gas lige fra starten. Jeg kommer tit til ubevidst at skrue tempoet op … måske er det i virkeligheden det der har givet træningshovedpine?

Skriv et svar

