Samme dag sidste år ..

Hvor er Facebook bare fantastisk… Har opdaget funktionen ‘Dagen i dag sidste og forrige år’

I dag for et år siden:

Jeg har lige lagt en udkørt lille dreng i seng. Han var i vuggestuen helt til klokken 13 .. fra 10:30 til 13 uden moar .. han var så glad, sjov og let resten af dagen. Meget eventyrlysten – fik væltet glaskugler ud på hele stuegulvet og pillet ganske lidt ved det musselmalede – men ingen glasskår i denne omgang!

I dag for 2 år siden:

Jeg er stolt af min lille kraftkarl – Nicholas har taget 800g på på 9 dage 🙂

I dag har jeg afleveret en stor dreng i vuggestuen – og han brokkede sig næsten ikke over, at jeg gik. Solen skinnede, og der var efterår i luften. NC og jeg måtte konstatere, at sneglene vist er gået i hi, for der var ingen af dem at finde på de sædvanlige steder “Negl væk!” konstaterede NC.

“Våd?” sagde han om bilerne, han rørte ved på p-pladsen, og jeg lærte ham et nyt ord “dug!”. “DUK!” brølede han til den næste bil.

“Hej skatten!” sagde han indladende til pædagogerne i børnehaven. De kunne ikke lade være med at grine!

Skriv et svar

