Mens vi venter på regnen …

Søndag morgen vågnede vi alle tre nærmest på én gang klokken 8 i vores seng. Solen skinnede ind og prikkede os i øjnene. Vi stod op, spiste morgenmad og trillede afsted med klapperen til loppis, alle 3.

Jeg købte et salatbestik. Ja, vi mangler sådan et, og så lå det lige der i rød melamin, som passer til vores røde gryder, skåle osv. Til 25 kroner. Den pris gad jeg ikke prutte om. Det gad jeg heller ikke med 3 polo t-shirts og en fed strikket vest til NC i forskellige størrelser fra 2-3 år til 40 kroner i alt.

NC begyndte at hænge med klarinetten og ligne en, der godt kunne bruge en morfar. Solen forsvandt gradvist, og skyerne begyndte at se luskede ud, så vi vendte næserne hjemad. De sidste 25 meter løb vi, for der begyndte det at øsregne.

Og nu sidder vi her indendørs og venter på regnen. De har lovet mega regnvejr senere på dagen. NC sover. Han har snart sovet i 3 timer. Allan læser lektier, og jeg laver overspringshandlinger. Burde kigge på noget jobrelateret, men gider ikke. I stedet har jeg fået ryddet op, surfet på nettet og lidt af hvert.

Skriv et svar

