2 års bryllupsdag

På denne smukke påskemandag er det 2 år siden Allan og jeg stod i Rørvig Kirke og sagde ja til hinanden. Dengang var det ‘bare’ os to. Der var godt nok liv i min mave på vores bryllupsdag, men det var noget helt andet end at have en livlig næste 2-årig knægt i huset.

Dagen var smuk og solen skinnede – præcis som for 2 år siden. Vi kørte NC træt med en gåtur og en tur på legepladsen. Han sov med det samme, da jeg lagde ham. Jeg skiftede til en kjole og så kom Allans mor for at kigge efter NC, mens vi satte næsen mod smukke Frederiksdal og Nybro Kro for at spise frokost.

Jeg elsker dig, min skat! Tak for de to første skønne år!

Skriv et svar

