Næsten hverdag igen …

Knægten er lige blevet afleveret i vuggestuen for første gang i år. Han var meget betuttet og stod helt stille og kiggede på de andre børn. Ikke ked af eller skræmt, men som om han lige skulle finde den rigtige kanal inde i hovedet.

Så opdagede han legekøkkenet og fluks var han i gang med at hive gryder, potter og pander frem og servere morgenmad for to af sine venner. Æg og pærer fik de. Træ-æg og plastic-pærer, altså. Mums.

Og moren forsøgte at sige farvel, men det var der ikke tid til. Skrid nu, mor!

2 thoughts on “Næsten hverdag igen …

  1. Vi har vist ens børn. Hjalter er også fuldstændig vild med legekøkkener. Han har fået en selv, fra IKEA, i julegave. Jeg troede måske at han ikke villle bruge det så meget, når nu han havde det hjemme. Du ved, nogle gange er det legetøj der er andre steder, det bedste. Men jeg måtte tro om. Det bliver brugt hver dag.

    Nu mangler vi bare, at de vænner sig til sneen…

    KH C

    • Ja, vi har vist ens børn! Jeg overvejer også at købe et legekøkken, for han elsker vores køkken (han kan allerede tænde (og slukke) komfuret og opvaskemaskinen … ) og børnehavens legekøkken? Er IKEAs legekøkken godt? ( … det må også godt være lidt pænt … )

      Nej. Nej. NEJ!!! De behøver ikke at vænne sig til sneen. Næste gang det sneer så meget bliver om 14 år. Har jeg aftalt med ham ovenpå. FOR JEG KAN IKKE KLARE MERE SNE NU!!! Jeg bliver edderspændt sindssyg og lige til den lukkede, hvis jeg får mere sne i hovedet eller hvis jeg en gang til glider på røven og får flere blå knæ. Jeg vil ikke mere! Så … 14 år. Så tror jeg, at jeg kan klare det igen. Måske.

      Gitte (den store snehader)

Skriv et svar

