Hilsen fra Svagmorskolonien!

Tja, helt rask følte jeg mig ikke ligefrem her til morgen, så jeg holder lav profil herhjemme idag. Jeg har dog afleveret drengen i dagpleje, for han er frisk som en havørn igen, og det er ikke optimalt med en frisk unge og en syg mor. Hverken for ham eller jeg.

Så jeg har talt i telefon, mailet, skrevet og planlagt til den store guldmedalje her til formiddag. Nu har jeg fået godt ondt i hovedet. Rimelig dumt, lillemor – du fortjener sgu en guldmedalje i tåbelig adfærd! For jeg er syg, og så burde jeg jo ligge på langs og fokusere på at genvinde kræfterne i stedet for at føle mig uundværlig på jobbet.

Af skade bliver man klog, men sjældent rask!

Skriv et svar

