Hvor er Nicholas??

Midt om natten hørte jeg NC kalde. Jeg gik ind på hans værelse, men jeg kunne ikke finde ham. Der var simpelthen buldermørkt, så jeg kunne overhovedet ikke se en hånd for mig!

Ja, jeg er omsider blevet næsten færdig med de blå mørklægningsgardiner. Og de virker næsten for godt!

Jeg mangler bare at lægge dem op og sømme dem, så er de helt færdige. Men nu hænger de på deres plads – og virker næsten alt for godt, men efter hensigten. Her til morgen var det blevet til en nattesøvn fra 21-05 og fra 5:35 – 8:20. Også til forældrene! Det var al besværet værd, det er helt sikkert!

Jeg overvejer at bestille knaldrødt mørklægningsgardinstof og sy et par mørklægningsgardiner til værelset ved siden af. Nu hvor jeg er i gang 😀

Skriv et svar

