Mit nye hår bliver kort

Tihi, det er så min sidste dag som langhåret. Jeg skal klippes om en times tid. Og af ryger nærmest hele manken, hvis det står til mig! Jeg er så træt af mit pjevsede, filtrede, spaltede, irriterende hår, og jeg trænger virkelig til fornyelse. Jeg gider ikke længere det langhårede tøsede look, jeg altid har haft. Jeg har gået og overvejet den korte Sienna Miller-variant, men jeg tror nu, at jeg snupper pagehårsløsningen istedet. Ikke den fruede page som Mary, men jeg kunne godt tænke mig at kopiere Victoria Beckhams funky asymmetriske page. Men lad os nu høre, hvad Tanja siger til det. Måske har jeg ikke hår til det. Så se med imorgen tihi!
Og imorgen er det eksamensdag. Jeg lavede gruppearbejde hele lørdagen. Pust. Søndag var vi til barnedåb fra kl 9:30-18. Det er simpelthen for meget og for lang tid, men det var vildt hyggeligt og dejlig mad. Ups, den heldige dåbtant var kærestens kusines søn. Han er godt nok sø’!
På fredag er det påskeferie. Jubiii! Fredag til lørdag skal vi passe min guddatter, for hendes forældre skal til Nik & Jay-ay-ay koncert. Lørdag skal vi passe kærestens nevø og niece. Og søndag skal vi til Janets 40 års fø’s. Og SÅ skal vi til Rør’is. Mandag kommer Allans forældre plus far og Kirsten til påskefrokost. Onsdag skal vi til Allans brors fø’s middag. Torsdag kommer min kusine og hendes kæreste overnatter til fredag. Vi har ikke set hinanden i 2-3 år, indtil vi mødtes i Ilva for et par uger siden. NU vil jeg holde kontakt med hende!
Skriv et svar

