Snart 35 år

Har været på Alt for Damerne Live og udstille i Forum onsdag, fredag, lørdag og søndag fra tidlig morgen til sen aften. Så jeg har ikke haft weekend og er pt pænt træt og rimelig fredagsklar.
Messen gjorde, at jeg måtte sige nej tak til en housewarming lørdag – og det værste var, at en af mine kolleger brændte mig af søndag, hvor jeg ellers skulle have holdt fri og været både til spinning og til familiefødselsdag. Begge dele måtte jeg aflyse og stille op i Forum og smile hele dagen. Så NU er jeg bare drøntræt af messe!
I aften skal jeg bare hjem og sove. Det er det eneste min krop drømmer om lige nu. Jeg var ikke helt færdig med at sove, da vækkeuret ringede imorges.
 
I morgen er det min fødselsdag. 35 år på bagen 🙂 Skægt. I går købte jeg et par stramme mørke jeans med smalle ben, så jeg kan have dem ned i støvlerne. Præcis som min veninde og jeg gjorde i 1986. Bukserne er dog ikke SÅ stramme som i ’86, hvor jeg lå på gulvet og ålede mig ned i dem, mens de stadig var fugtige. Min mor var tosset over det, for det var ikke sundt at gå ud i frostvejr i superstramme fugtige jeans. Jeg gjorde det nu alligevel, og imorgen bliver jeg 35 år. Dog uden fugtige jeans.
 
Hvordan skal jeg så fejre min fødselsdag? Det skal jeg sådan set ikke. Skal jo på job imorgen. Og derefter i skole fra 17:30 til 22:00. Det er en time længere end normalt, men vi får udleveret vores hovedopgaveemne, og vi har aftalt at mødes kl 21 og koordinere det videre forløb i vores gruppe.
Lørdag skal vi så arbejde på opgaven hele dagen. Søndag har jeg inviteret far, fars kæreste, min bror, svigerinde og min skønne guddatter til en lille fø’sdagsmiddag. Jeg holder rigtig fødselsdag engang på den anden side af eksamen 10. maj. Jeg kan ikke nå det før, og det er jeg godt gammeldags træt af. Jeg ville gerne selv holde fødselsdag, men det værste er faktisk, at jeg bliver presset fra alle sider – ‘hvornår holder du fødselsdag?’ lyder det. Som om jeg ikke gider holde fødselsdag. Det gider jeg faktisk godt, men hallooooo jeg har ikke overskud til det lige nu, så gi’ mig nu lige lidt plads!!
One thought on “Snart 35 år

  1. TILLYKKE med din fødselsdag!!!! 🙂 Trut og hurra!
    Den første fødselsdagsgave du får af mig er plads og luft – så får du en mere materialistisk gave når vi ses 🙂
    Jeg håber din dag bliver dejlig – trods alt!
     
    Klem Line

Skriv et svar

